20110705

Mimpi

Memangku baby yang dijaga mak ku teringat mimpi ku semalam. Oh silap. Mimpi ku hari hari, kerana ia sama! Sedikit romantis dan berakhir dengan sial. Seumur hidup aku tak pernah mimpi basah. Weird tapi itu hakikatnye. Cerita bermula aku dating dengan awek gua. Tengok wayang, makan bersama, window shooping macam couple lain. Lepas gua hantar dia balik gua pecut terus ke rumah gua. Dah malam nanti mak risau. lol. On the way balik perut gua meragam bernyanyi menari semua ada. Gua teringat awek gua lentok kat bahu. Romantis. Gua punk bunga kata Syd vocalist The Rats. Shoot ke Hakim and suddenly gua macam nampak bayang perempuan yang landing kat gua punya bahu tadi. Sekali gua CSI memang betul dan keluar dengan kawan rapat ku. Berdua sahaja dan cukup mesra. Eh tadi kat rumah apa pasal ada sini? Gua panas pastu blah dari tempat tu. Tak sampai penamat mimpi ni sebab adik comel aku kejut suruh hantar dia ke tadika. Fuhhh nasib baik takde ending. Cuak plak gua takut menghadapi fantasi. Realiti apatah lagi.
Sekian.

Hayati Salam.

Tiada ulasan: