20110705

Lebih Satu Darjat

Darjat, taraf. Sama je. Mamat handsome berkeliaran dengan awek baju or singlet yang tak cukup kain. Nampak bonggol terkeluar sikit. Iman tak kuat boleh kena usha sampai hilang pandangan. Lelaki style nak gay, pakai kemeja brand mahal. Rambut macam bruno mars, serius shitlah memang total handsome kot. Gua tengok pun macam nak gay sama dia. Orang kaya. Lebih Satu Darjat dari gua.

Orang Lebih Satu Darjat memang segan nak gaul. Speaking london. Gua band 3 je MUET. Takdehal lah. Mereka mereka dari segi fesyen,the way they act memang setakuk lebih dari gua, atau spesis yang sebijan dengan gua. Superstar bagi aku. Tapi otak dorang biol. Takde maruah. Kau tengoklah cara pemakaian untuk wanita. Semua nak tunjuk biji kacang hijau yang melekat kat bukit broga yang overrated tu. Pihak laki kalau boleh peluk peluk macam dalam cerita desperate housewives cuma takde kissing scene je.

Kalau nak diikutkan dari segi sikap, penggunaan akal, pemakaian, gua rasa gua orang Lebih Satu Darjat dari bahalol itu. Gua lagi cemerlang. Tidak perlu band 6 untuk MUET. Tak perlu ke overseas for further study. Gua tak emo cuma jelik dengan perkara ni. Tak semua orang kaya orang Lebih Satu Darjat. Segelintir je yang perasan hebat konon.

Gua pernah wannabe Lebih Satu Darjat ni, tapi tak dapat.
Sekian.
*berlatarbelakangkan lagu A-to-Z - Darjat
Hayati Salam

Tiada ulasan: