20110623

Envy

Aku sangat envy kat sorang ni. Handsome? Ya. Berbakat? Ya. Oh. Lupa nak beritahu. Aku google sekejap meaning of envy. Bukan bodoh tidak tahu maksudnye cuma mahu kepastian. Aku bukannye lahir dari keluarga yang mengibundakan bahasa barat. Patutlah gua tak lepas pergi overseas.

Eh berbalik kepada envy ku pada seseorang. Dia lelaki. Ya. Lelaki! Bukan berperasaan gay. Tapi itu hakikatnye. Aplikasi dari sekolah asrama lelakiku dulu. Dia pelakon, penteater malah seorang puitis. Cuma belum jadi pengarah je. Hebat mamat ni. Sekarang dia berada di dalam tahanan JUVANA ni. Susah sikit nak bebas. So apa yang aku teruja pasal dia ni. Dia ni blogger tegar. Ya aku budak baru belajar kalau salah tolong tunjukkan. Baru baru ni dia keluarkan buku dah. Nah! Bogel Menuju Tuhan. Title buku dah nampak macam woahhhhh apa isi dalam. Dont judge by its cover. Itu orang barat cakap. Okay dah nampak buku dia menarik. So aku nak beli tapi aku tengah buntu cara untuk membeli buku itu. Maybank. Ya aku tiada account bank tersebut. Susah sikit nak beli. Nak tunggu keluar kat MPH memang lambat. Malas nak fikir pagi pagi. Sekian.
Hayati Salam.


p/s: petang ni berfutsal bersama rakan taulan.

Tiada ulasan: