20110623

Telefon Bimbit

Gadget ini merubah hidup semua orang. Orang boleh jadi pasif dan orang boleh jadi aktif. Tapi ada juga boleh menjadi kedua dua nye dan aku terlupa apa term sebenar untuk benda itu. Ahh abaikan. Sekarang gua pakai E72. Nokia's product. Setakat guna okayla. Tapi symbian and agak bosan. Ya bosan. Tak boleh main burung marah dalam phone ni. Ketinggalan zaman dah kalau pakai symbian. Memang stabil tapi takde speciality. Aku dah muak mual.

Bau minyak telon tiba tiba masuk lubang hidungku. Adehhh. Iphone, BB, and Android devices semua mahal. Aku tak mampu. Nak kumpul duit beli BB tapi dah terkumpul duit untuk papan panjang(longboard). Dan secara tak sengaja terbaca satu artikel pasal phone dari China. Aku kalau product phone dari China memang malas aku nak ambil pusing sebab setakat ni rekaan mengecewakan dan lame ass sangat. Tapi ini lain. The way dorang cloned this time is superb! Ya, awesome! Iphone4 berotakkan OS android yang telah diubah suai. Tak terfikir kan? Memang amazed my kepala otak. Produk macam ni lah baru aku nak beli bro!

Gua malas nak cerita banyak. Tengoklah ni. Nah! gooapple FTW!

Sekian.
Hayati Salam

Tiada ulasan: