20110622

Trend ke fesyen?

Entah kenapa aku rasa pelik, jelik pun kadang ada. Kadang rasa macam woahhhhhh, kadang rasa macam over sial, kadang rasa macam ayu siot. Ekspressiku bila nampak geng Hijabbers berkeliaran depan mata aku. Tak senang hati aku dok mengusha. Kalau lawa memang lah meliar mata aku sampai hilang figura si wanita tu, tapi cuba kalau tak kenan dek mata rabun jauh aku ni? Memang sumpah seranah la keluar dari mulut aku ni.

Kalau nak kutuk hebat hebat sangat tak boleh gak. Awek aku macam itu juga tapi takpe, aku sayang dia. lulz.
Biar lah Hana Tajima sorang je kat dunia ni. Heh. Tapi serius, aku tak kisah pun muslimah nak pakai tudung macam mana pun. Janji jangan over sangat dan kenakan dengan your attire. Minat je style Hana Tajima like GF.  Kontang idea. Baru lepas exam, semua benda diformatkan. No offence.
Hayati Salam.

Tiada ulasan: