20121214

Sinar sinar

Sinar makin kelam. Bukan aku mahu. Tapi dia eksaited kelam. Takdir. Redha dengan ketentuan-Nya. Aku tau aku kuat. Taknak berletiaq. Buat habis air liuq ja.

Aku bebas. Sebebas bebasnye. Aku kena pilih jalan yang patut aku harungi. Harung harung harung. Akan ku harungi dengan cekal dan handsome. Kau apa tau. Aku memang handsome.

Aku dipinggir dan aku kena terima tu. Sedih aku sekarang adalah bola saja. Malaysia kalah Man Utd kalah - itu emo aku sekarang. FIFA periang ku. Football Manager penenangku. Misi mencari sinar baru sedang di plan.

Aku nak jadikan lagu najwa latif/tasha manshahar tu realiti. Misi agak mustahil tapi siapa tahu Tuhan beri ganjaran. Perhaps perhaps perhaps. Magnum. Itu je aku nak sekarang ni. Moga berhasil usaha aku.

Jangan baca mengkhinzir buta. Pos ini universal bukan universiti yang terletak kaku di satu tempat. Jangan buat andaian berlebihan. Fikir. Penat meluah. Penat muntah. Sinar baru akan menyusul. InsyaAllaah dapat ku cari agar aku kembali ke haluan yang benar dan gembira.

Ameeeen, Salam dan bye.

Tiada ulasan: